Typowe osobowe samochody projektowane są w taki sposób, żeby zapewnić kompromis między bezpieczeństwem i pewnością prowadzenia, a wygodą i komfortem. Z takich też powodów wiele stosowanych rozwiązań idzie właśnie w tym kierunku, również to dotyczy montowanych w zawieszeniach tulei. Zwykłe tuleje zawieszeń robi się z wytrzymałej gumy, w której znajdują się elementy ze stali.
Guma jest elastyczna oraz pochłania dobrze drgania, i takie właśnie właściwości mają układy zawieszenia stosowane w normalnych osobowych samochodach. Jednak jeżeli ktoś zamierza zająć się sportową jazdą, w terenie albo na torze, to powinien się zastanowić nad inną opcją. Seryjne tuleje mogą tu nie zapewnić niezbędnych parametrów technicznych, również jeśli chodzi o bezpieczeństwo prowadzenia. Uszkodzenie takiego elementu przy dynamicznej jeździe mogłoby spowodować poważne zagrożenie, dlatego też dużo lepszym rozwiązaniem będą tu tuleje zawieszeń.
Są one robione z naprawdę wytrzymałego i mocnego tworzywa, które jak się okazuje świetnie daje sobie radę w takich zastosowaniach. Podczas dynamicznej jazdy zapewnią one znacznie wyższą pewność prowadzenia i sztywność, ale też będą dużo bardziej trwałe. To ma jednak przełożenie na trochę gorsze właściwości tłumiące, ale w przypadku takich modyfikacji samochodu trzeba o tym pamiętać. Takie elementy można zamontować do prawie wszystkich modeli pojazdów. W niejednym przypadku będą już gotowe do kupienia, lecz w razie konieczności producent tulei poliuretanowych będzie w stanie je też dorobić.
+Tekst Sponsorowany+